You know what to do..


Lvira

Har du nån pojkvän? Har Olivia?

Hur långa är ni? Hur mycket väger ni? Tränar ni nåt mer än dans?

Hihi jag är en sån person som gillar onödig fakta;)

kram

2011-07-30 @ 12:45:12
Anonym

Vilka är era/eran största konkurrent på danstävlingarna i singel och i par?



Vem tycker ni har den häftigaste/snyggaste dräkten på danstävlingarna i singel och i par?



Vad är roligast singel eller par?



Ska ni på nått dansläger i sommar?



Hur länge har ni dansat discodans?



Vilka bloggar läser ni dagligen?



Vilka är dom bästa bloggarna ni vet?



Vem/vilka är eran dansförebild i discodans?

2011-07-30 @ 16:37:43
vilma

när dansterminen är igång

hur många timmar tränar ni/du?

vilka stilar tränar du/ni?



och vad vill du/ni bli när ni blir äldre?

och vad är din/eran dröm i livet?



jag har också frågestund på min blogg!

fråga gärna på min också! :D

2011-07-30 @ 17:29:33
vilma

när dansterminen är igång

hur många timmar tränar ni/du?

vilka stilar tränar du/ni?



och vad vill du/ni bli när ni blir äldre?

och vad är din/eran dröm i livet?



jag har också frågestund på min blogg!

fråga gärna på min också! :D

2011-07-30 @ 17:29:42